film izle | Sinema izle | film izle | Sinema izle | porno izle | sikis izle | sikis izle | porno izle | Sikiş izle | sikis izle |

Günün Fırsatı
!!! 10Sn Sonra Kapanacak...Kapat !

Güneşi Gördüm Filmi izle

Posted by Cebrail Alemdar | Filmin Türü , , , , , | ::: 16:02

IMDB Puanı:7.3/10
Yapım:2009 ~ Türkiye
Tür:Dram
Yönetmen:Mahsun Kırmızıgül
Senaryo:Mahsun Kırmızıgül
Yapımcı:Murat Tokat
Görüntü Yönetmeni:Soykut Turan
Müzik:Mahsun Kırmızıgül, Yıldıray Gürgen
Süre:2 saat

Editörün Yorumu:
filmi sinemada izlemiştim güzel bi film izlemeyenlere tavsiye ederim. filmin sonunu yapmak istedikleri gibi silah fabrikasında bitirselerdi o zman film daha bi anlamlı olacakmış.ama marketi öle hayal edip filmmi izleye bilirsiniz.











reklam

Yorumlar (6)

süper bir film olmuş mahsun kırmzıgülü tebrik ederiz

gercek yasam dan ibretlik vallah nedicemi bilemiyorumm filim sonuda yakın ken baslıyor ama bası konu nunun sonu deldiginde anlasılıyor ama emeyi gecek herkeze tşk ellerine salık tek dicemmm SÜPERRRRRRRRR

mel gibson kim mahsun kırmızıgül ün yanında film çok güzel olmuş emeğinize sağlık

yureğine sağlık mahsun kardeşim emeği geçen tüm ekibinide saygıyla selamlıyorum

yureğine sağlık mahsun kardeşim emeği geçen tüm ekibinide saygıyla selamlıyorum

bu film tamamen yurtdışına türkiyeyi kötülemek için yapılmış. güzel yönleride var filmin ama özellikle istanbulu kötü yola düşüren uğursuz şehir gibi göstermesine sinir oldum. norveçe giden yaşar türkiyede kalan sürünür.. böyle birşey yok. yurtdışında tuvalet temizleyenleride ahırdan beter yerlerde kalanlarıda biliyoruz. zaten mahsunun kürdistan bayrağı altında türkü söylediği günleride bildiğim için filmininde objektif olmasını beklemiyordum.

Yorum Gönder

Etiketler